۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

شروع

بنام حق
بعد از مدتها تصمیم گرفتن به وبلاگ نوشتن بلاخره با سبک و سنگین کردن خیلی از چیزها بلاگر رو برای ثبت نوشته هایی در دنیای مجازی انتخاب کردم.
در این نخستین متن ثبت شده در این وبلاگ خودم را معرفی می کنم.
من حسین هستم که از وبلاگرهای قدیمی به شمار میام. اما از اونجایی که وبلاگ قبلیم لو رفته و دیگه توش راحت نیستم سعی کردم با انتخاب استم booktorian که معنی خاصی هم نداره اما به نظرم جالب بود در یک آدرس جدید شروع به وبلاگ نویسی کنم.
باید  اشاره کنم که من یک متخصص فنی ارتباطات و یک برنامه نویس تحت وب هستم. به خوبی با تکنولوژی های روزعرصه فناوری مجازی آشنام و سعی دارم بر بستر توانایی های فنی به  معنای واقعی یک وبلاگ داشته باشم.
امیدوارم هرکی این وبلاگ را خوند و خوشش اومد در جهت معرفی آن اقدام بکند.
از نظر دیدگاه هم باید بگم  مثل اکثر متخصص ها و دانش آموختگان دیار ایران زمین به دید سیاسی و اجتماعی جناح اصلاح طلب نزدیک تر هستم و در جریان های رخ داده خیلی چیزا بود و خیلی چیزا هست که می خواهم در موردشون اظهار نظر یا اظهار خبر کنم.
در زندگی شاید یک انسان مذهبی باشم که مقید به مبانی مذهب شیعه هستم. سعی هم می کنم تاجاییکه بتونم در مورد مذهب نظرات و منابع مختلف رو بررسی کنم تا بتونم بهتر تصمیم بگیرم.
تاهمینجا فکر می کنم کافی باشه.  برای بهتر آشنا شدم با من نزدیک ترین راه خوندن افکار و عقاید هست که قراره در بوکتورین بیارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر