۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

تعداد بازداشت شدگان مراسم 13 آبان

بنابه اخبار رسیده در مراسم روز 13 آبان در تهران بیش از 600 نفر بازداشت شده اند. اکثر بازداشت شدگان را جوانان و به خصوص خانمها تشکیل می دهند.
همانطور که مشخص است حکومت تصمیم گرفت در مراسم 13 آبان به شدت برخورد کند طوریکه حلقه اول برخورد را سپاه برعهده داشت. بنا به همین گزارش تعداد بازداشت شدگان بسیار بیشتر از تعداد ذکر شده (600نفر) بوده است با این تفاوت که خیلی از بازداشت شدگان در مراسم روز چهارشنب بعد از چند ساعت بازداشت و ضرب و شتم آزاد شده اند.
دیروز خبرهایی مبنی بر کشته شدن تعدادی در مراسم 13 آبان به گوش می رسید که خوشبختانه تاکنون خبری مبنی بر این موضوع تایید نشده است.
بازداشت شدگان نیز در چند بازداشتگاه واقع در خیابان وزرا(امربه معروف و نهی از منکرات)، پلیس اماکن(ابتدای خیابان میرعماد) وبازداشتگاه سپاه واقع در میدان فلسطین حضور دارند.
از جمله اخبار قابل توجه مربوط به مراسم 13 آبان امسال شکایت بیمارستان تهران کلینیک واقع در خیابان میرزای شیرازی از نیروهای امنیتی می توان اشاره کرد که مربوط به گاز اشک آور و گاز فلفلی بود که این نیروها در حوالی این بیمارستان منتشر کردند که باعث ایجاد مشکلات خطرناکی برای تعدادی از بیماران این بیمارستان بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر