۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: سيستم ولايت فقيه بايد جهان را مديريت كند

محمدعلی رامین با اشاره به راهكارهاي ارائه مديريت جهان از سوي ولي فقيه بيان داشت: ما بايد راهكار بيابيم تا سيستم ولايت فقيه جهان را مديريت كند.

معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: ما نمي‌توانيم ديگران(کشورهای دیگر) را وادار به پذيرش ايدئولوژي خود كنيم و فرهنگ‌هاي مختلفي در جهان وجود دارد كه ما براي اصلاح وضعيت موجود بايد به جاي درگيري فصل مشتركي بين نظام‌هاي ارزشي بيابيم تا همه ملت‌ها اين مشتركات را ملاك عمل قرار داده و به يك وحدت و در مسير وحدت به رشد جمعي برسيم.

رامین اظهار داشت: امروز سيستم دموكراسي در جهان غالب است كه اين سيستم به استثناي جمهوري اسلامي، هرگز اجازه نمي‌دهد يك دانشمند، حكيم و انسان فرزانه در رأس يك حكومت قرار گيرد البته در جمهوري اسلامي به دليل جايگاه ولايت فقيه اينگونه نيست.

وي اضافه كرد: ما بايد به آنها بگوييم كه اي انسان‌ها بدون دخالت در كار شما مي‌خواهيم شما را به پذيرش يك سيستم حاكم بر شما كه مناسب‌تر و قابل قبول‌تر است، دعوت كنيم تا بهترين انسان جامعه را به رهبري برسانيد اگر اين امر تحقق يابد ما 192 رهبر منطقي، شجاع، سخاوتمند و پاك در جهان داريم كه ديگر دنبال خيانت و ناجوانمردي نيستند و در آن صورت اتحاد عقلاني در ميان رهبران شكل مي‌گيرد و از بين اين رهبران نيز شايسته‌ترين و شبيه‌ترين انسان كامل به عنوان رهبر انتخاب و فقيه زمان مي‌شود.

نکته: در باب اداره جهان همین نکته بس که در یک موضوع کوچک همچون پایین آوردن قیمت گوشت به قیمت قبلی فعلا عاجز ماندیم. تاکنون گوشت قرقیزی و قفقازی فایده نکرد شاید گوشت برزیلی کرد. تا بماند اداره جهان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر